Sunday, March 25, 2012

Andainya Aku Bisa Memilih dan Tahu

Seandainya Aku Tahu
Maka aku akan memilih sebagai Sahabat
dari aku kehilangan sahabat
Seandainya aku Tahu
Aku akan memilih untuk Melukakan sekejap
dari Kehilangan buat selamanya
Seandainya aku Tahu
Aku akan memilih untuk Menarikmu Kearah kebaikan
seperti dulu

Dari mendekatkanmu kearah keburukan
Seandainya Aku Tahu
Aku memilih untuk menolongmu sebagai sahabat
dari menghancurkanmu sebagai yang istimewa
Seandainya Aku Tahu
Aku memilih untuk melihat mu tersenyum
dari melihat kamu menangis
Seandainya Aku tahu 
Aku memilih untuk tidak mengenalimu
dari  aku harus melupakanmu

Bukanlah aku menyesal mengenalimu
sesunguhnya kenangan itu amat indah
dan penyesalan umpama melawan takdir
dan aku tidak mahu menidakkan takdir yang tertulis
menolak takdir umpama aku menolak ketentuan ALLAH
Cuma aku terlalu menyayangimu sebagai sahabat
 pada mulanya ia hanya sedikit
dan perasaan sayang itu bertukar
apabila kau mula menyayangi aku
lebih dari pada seorang sahabat
dan aku belajar menyayangi seseorang yang menyayangi aku
dan aku mula menyayangi
dan sesungguhnya aku tidak mahu kehilangan  sahabatku
yang susah senang bersama aku dan amat aku hargai
kerana aku pernah kehilangan 
Seandainya Aku Tahu
Apakah yg kamu fikirkan
apakah yang kamu risaukan
Apakah yang kamu Sembunyikan
Apakah yang kamu cuba sampaikan kepadaku
maka aku akan terima seadanya
seandainya itu yang terbaik
BUAT KAMU

Coretan Keyboard Oleh : NuRUL SYUhada ^^




SeBArkan Sayap PeNUlisan O.O

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NewCastleInsan.Blogspot.