Saturday, March 17, 2012

Vloggers

Mat LUthfi

Aiman Azlan

Assalamualaikum^^
rasanya kalau saya xperkenalkan pun
dah beribu-ribu viewers dh teruja ngan dua2 nie ye lebih2 matluthfi
konfem ramai dh membulatkan matanya hehe

Post kali nie nk promosikan cewah
xdelah cuma memperkenal dua VloGGers yg saya minati dan kagumi
bkn senang nak buat video nie (bodek jap)
Apa pun bagi saya dua2 vloggers nie hebat
masing2 ada kelebihan tersendiri

Macam mat luthfi keypoint paling besar loghat kedahanya n lawak
dan juga videonya menarik
n satu lagi banyak kearah lakonan setiap infonya ,itu yg best ^^
tapi point dia tetap sampai kepada viewers
itu sebenarnya yg penting ,gelak2 gak
info biar masuk hik3 ^^

Aiman azlan plak kekuatan dia
banyak terletak pada infonya
dari saya tgk videonya ,kebanyakan
kearah soal jawab n banyak tips
yg tu menarik bagi sayalah
pada org lain wallahu'lam ^^
tu pendapat sayalah ^^
dan penyampaiannya dia menarik

Itu sajalah pendapat saya
pada kedua vloggers .
yg penting info yg diberi bukan rupa yg diteliti ^^
 Wassalamualaikum^^




SeBArkan Sayap PeNUlisan O.O

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NewCastleInsan.Blogspot.