Wednesday, April 18, 2012

KoMik KrEko

komik bertimbun3
Google picture ^^
Mmesti ada sesetengah korang minatkan komik kreko and im one of it.
memang komik nie menjadi kegilaan saya sejak sekolah menengah ag
sampai sekarang >.>
Apa pun memmang kreko the best komik la sebbab semua jenis kartun 
fames ada dalam tu
so takyah nak beli satu2 buku ,dalam tu pelbagai jenis karun ada 
hehhe itulah antara sebab2 saya
Suka kreko
dah jadi tukang promoted dah hik3,
mula2 saya  bertemu ngan kreko nie    
(cewah cam cinta pandang pertama lak ^^)

Aiman ^^
Ni adik saya yg mmg gler kreko gak
dialah pembeli tegar time aku xde kat umah
balik3 je cuti sem perghh
bertimbun isu2 yang xpernah baca
kat sana malas nak beli
sebba memang konfem balik je kat umah
mesti de yg xperrnah dibaca ^^
xke membazir tu hik3

so sekarang sbb aku dh ada menetap warganegara kat umah maka
tugas2 memberi duit (share duit) ^^ beli kreko
telah diserahkan kpd ku huhuhu
kopak boleh saya -.-
Animated Gif Money (22)

kopak pun ku jgak baca hehhe
apa pun sekarang koleksi kreko terlebih sudahhh
man nak campak yg baru
apa pun KREKO the best comic ever 

SeBArkan Sayap PeNUlisan O.O

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NewCastleInsan.Blogspot.