Sunday, April 15, 2012

KAki mAKAn

ASSALAMUALAIKUM........ ^^

entry kali nie nk update sal makannn
dengara pun dah ermmmmm ^^
Makanan ngan saya mmg xleh direnggangkan
hahha
lagi2 semenjak saya di rumah nie
dk tgh cuti2 ,mulalah macam -macam penjelajahan ^^
lebih-lebih lagi skrg saya satu bumbung
bekerja sama kakakku
time nielah leh explore tmpt makan hehheheh
happy teruk kot

Nie makanan favourite kalau g chicken rice shop
paitee 
mee ngan kari ayam......lupa nama lak ^^
mee ^^ lagi 
seriesly snie sdap,kalau dtg snie try la
mee n kari tu hahhah promoted skit hik

nilah akak saya yg sedia menemani adik dia makan 
xkisah kat mana asal leh makan
time nie dia tgh batuk2 so  minum teh tarik la jawabya
boleh tahan "tariknya ",nak baham  air ais memang menempah maut la 
malam nanti,
n pilihan saya cuma air strawberry yg bergas or soft drink heheh
dh satu set kan terima jelah <.< (mak tahu matilah )

dari jauh dh kelihatan kemanisannya 

gassss burbbb
time nie punyalah ready nak posing
fuhh tiba2 abg pelayan datang mengejut,
dengan menggunakan kuasa dallaman,aku dengan ayunya mengcover
kononnya tgh batuk, tutup mulut hehehhe
abg pelayan tu senyum je kat ku
malu weii hehheheh
nak g bayar tu laju je saya keluar

stakat nie kat chicken rice shop nanti kat kedai lain lak
hehehe makanlah semasa lapar
berhenti sebelum kenyang
V.V

SeBArkan Sayap PeNUlisan O.O

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NewCastleInsan.Blogspot.