Saturday, February 18, 2012

1 TiMe KeRja


Gan bate Syuhada-San !!!!!

Nie muka saya time Busy O.O
Sebenarnya bnda nie dh lama .tp oleh kerana saya baru je menceburi bidang blog(heheh cm pelik bunyinya o.o). so br sekarang saya leh update apa yg saya buat semasa cuti sem hehehhehe.saya menerima tugasan nie pun hasil dari dorongan padu keluarga saya .kalau tak memang suri rumah sepenuh masa hik2.

DIMINTA SEMUA BUAT MATA CAMNIE ( V.V )

Tempat Lepak..err kerja O.O

Nilah tempat aku mengeluarkan segala idea hehehhe.nma tmpat nie Pejabat Tok Kenali .kat snilah aku mencerahkan dan meluaskan pandangan n juga tempat aku memerapkan diri sehingga jadi ayam perap terbaik dari ladang hehhehe (dh start dh merapu nie...O.O ).niat sebenarnya nak kata yang tmpat nie,merupakan tapak dimana ayahanada trcinta dan kaka ku yg trsayang bekerja hehehhehe so xdelah bosan sgt n plg penting                 INteRnet......... O.O



SEKALI LAGI BEGINI (V.V )
Kad tentatif Majlis 




Majlis Penyampaian Watiqah Penghulu


Kat atas nie ^.^ merupakan antara kerja yang saya lakukan semasa berada di pejabat Urusetia penghulu Negeri Kelantan yohoooo,banner dan kad diatas dibuat sempena majlis penyampaian watiqah kepada setiap penghulu di seluruh negeri kelantan,saya yg bertanggungjawab untuk menyiapkan banner dan juga kad tentatif ,cantikkan hehehhe ,perasannnya tapi xpalah sapa lagi yang nak puji kita selain diri sendiri  < .<  .Apa pun setakat  setakat ini dulu cerita saya tentang tmpat kerja saya dan juga design2 yg saya buat heheheheh,xdelah pnjang sgt cerita sebab saya bukanlah seorang penulis yang hebat dan juga mempunyai idea untuk menulis dengan panjang lebar,saya menutup bicara ini dengan wabillahitaufikwalhidayah wassalamualaikum warahmatulallah hiwabarokatuh....assalamualaikum.

Kalau nak tempah dialukan pm saya(Promoted2 O.O)



Kekreatifan merapu oleh : N.C.M  O.O

SeBArkan Sayap PeNUlisan O.O

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NewCastleInsan.Blogspot.