Tuesday, February 21, 2012

AnIme..ANIme..kesayANgan


iNGatKAH ANDA
ANIME

Pembuka bicara dipagi hari nie ASSALAMUALAIKUM semua yg mengenali blog
 saya korang semua mesti pelik awat lak budok nie ltak gambar naruto kat atas nie kan  =.= .
sebenarny sya nk cter skit pasal minat saya agak mendalam terhadap aniMe-aniMe jepun
(O.O)
boleh dikatakan saya nie fanantik gak >.> tapi tidak keterlaluan . Mesti korang
pun ada minat cam saya kan walau dah besar camnie ,peace no war .
Apa pun
JOM USHA KARTUN KAT BWH NIE 

AnIme Pertama AKu MiNat...
Bagi peminat Kipas susah mati anime Mesti korang ingat lagi Dragon Ball kan >.> .
jujur aku katakan anime nie koleksi cd paling byk saya simpan-.- hehhe tapi
dh.... jadi harta karun Dah huhuhuhuhuhuhuhu


BLeach ranKing no 2
Hooo nie bleach anime yg mencatat jumlah yang tinggi peminatnya
boleh dikirakan saya follow komik n anime skali  yo hooo O.O bdk2 kan hehhe


Gintama yg paling latest.

Citer nie sebenarnya di perkenalkan oleh adikku Mohd Aiman kami 
berkongsi minat yg mendalammm nie hehe,tapi dia lagi 'Dalam' .Cter nie sampai
masuk pasaran luar negara dan ditaja oleh warner bross wahh Tepuk-tepuk O.O.apa yg menarik 
tentang anime nie adlh karakternya yg hebat dan jalan ceritanya sering   diselitkan 
dengan anime popular  lain heheh






yeah  dah last page ...semua viewer menarik nafas lega kan4 =.=
oklah stakat nies aja list anime yg saya boleh kongsikan arinie hehhe
kalau ikutkan hati yg sedang semangat nie , koleksi anime saya nie boleh jadi pameran dah
tapi kerana saya pun dh start P.E.N.A.T nk upload maka saya akhirkan
DsNie 


TAPI !!!!!!!!!!

Jangan menganggap  org yg meminati anime nie tak M.A.T.U.R.E.D
we are matured in our way...trust me err knapa lak mood lain adesss
dan  kepada kakak n abg n ibu bapa yang anak @ adik mempunyai minat sebegini
jangan terlalu marah atau melarang
 kerana sesetengah kartun mempunyai kelebihan tersendiri
seperti kartun dari luar  boleh improve kan lagi tahap pertuturan bahasa inggeris
dh terbukti!!!!! oleh Hamba allah yg sangat dekat ^.^
cuma 
Apa yg perlu adalah kawalan kepada jenis kartun yang dilihat.....yeAH
='=
err Saya pham saya akhirkan dsnie  hehhe saya akhirkan
dengan kalimah
AssALamualaikum Viewers SeKalian


P/S : ^.^ maaf kalau ada tersalah kata n maaf tulisan saya agak kelam kabut Newbie katakan ,peace no war 

Yg ObsesS : N.C.M 



SeBArkan Sayap PeNUlisan O.O

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NewCastleInsan.Blogspot.