Monday, November 11, 2013

INNER MAGIC!!

Dengan KALImah Bismilahhirahmanirahim saya mulakan bicara

ASSALAMUALAIKUM

selamat pagi petang dan malam kepada reader yang sudi memasuki ruang ini .APPlause to you 
cause right now i would like to introduce you to absolutely marvellous inner magic 
wah sungguh hancur english ku heheh
Seperti saya pernah coretkan dalam penulisan yang lepas..
.xbrapa lepaslah dalam beberapa minit atau jam yang lalu.....errrr
okeylah  straight to the point 

KALI nie saya nak highlightkan inner magic 
bagi yang pernah dengar tuh boleh review balik kat snie 
mesti ramai cerah mata2 bila dengar magic nie 
entah apa yg magicnya kan heheh 
sebelum saya memberitahu apa yang magicnya 
Give a big applause to the contestant no 1 

PUTERI SEPATUNG!!


HEheh inilah peserta yang paling comel pernah kami ada hehe .
okeylah inilah rupa inner magic tuh tapi ini bersama shawl



Ramai yang tertanya apalah yg magic bnda nie ,sampai makcik n pak cik dk tanya saya 
"dik..apalah yang magic nie ...leh berubat ke dik ...."
"tertelan air liur nak menjawabnya hehe "

ANTARA KELEBIHANYA 


1.Kekal muncung  dan boleh ejas untuk muncung @lekap di dahi


2.Boleh digunakan sebagai anak tudung

3.Sangat selesa dan tidak menyakitkan telinga 


4.Tidak renyuk, tak perlu iron, senang basuh (awning soft- tidak patah)






Antara kaler yang boleh dipilih








Antara inner yang digayakan ....
Kalau berminat boleh whatsaap no nie 
no tel :01116728600
@
tekan gambar bwh nie 
|
V



SeBArkan Sayap PeNUlisan O.O

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NewCastleInsan.Blogspot.