Friday, September 10, 2010

RAya-RAya d Kampung


First of alll.....assalamualaikum,
Hari raya dah tiba lagi,macam2 ragam ....dpt kito tgk.ada hok sedih ada hok happy ada yg blur ada jga yg tak trasa apa...yg tu lg best.
tp apa yg menarik tentang raya ...of course bkn duit raya ...hehhe skit2 tu ada lah.tp yg paling menarik dapat balik kapong...tu hok plg best.sorilah saya campur2 bahasa.pasni pakat xpehe plok...hehhe.sayo pun antara org yg balik kapong..walau saya nie hanya tinggal je klate bkn anak jati tp ttp dkatakan anak klate.sbb sy asal terengganu..oppss salam peerkenalan tidak d buat lg.saya msh lg belajar.n saya pun leni dk kapong .tu jlah yg blh sayo cerito tp,mmg best dk kapong.ramai sedara mara.ink.tunggu kemunculan saya lain kali ekkkhehehe  o.o

SeBArkan Sayap PeNUlisan O.O

No comments:

Post a Comment

Copyright© All Rights Reserved NewCastleInsan.Blogspot.